دروغ سنج

عشق پریایی


 يه پدري , یه روبات دروغ سنج میخره که با شنیدن دروغ سیلی میزده تو گوش دروغگو تصمیم میگیره سر شام امتحانش کنه

پدر: پسرم، امروز صبح کجا بودی؟ 

پسر: مدرسه بودم روبات یه سیلی میزنه تو گوش پسره  

پسر: دروغ گفتم، رفته بودم سینما

پدر: کدوم فیلم ؟

پسر: داستان عروسکها روبات یه سیلی دیگه میزنه تو گوش پسره 

پسر: یه فیلم سکسی بود

پدر: چی ؟ من وقتی همسن تو بودم نمی دونستم سکس چیه روبات یه سیلی میزنه تو گوش پدره

مادر: ببخشش عزیزم،هرچي باشه اون پسرته روبات یه سیلی میزنه تو گوش مادره


خیلی ممنون که به وبلاگ خودتون سر زدین

نظرات شما عزیزان:

خانوم گل
ساعت14:54---20 مهر 1391
اوه اوه! قضیه بیخ پیدا کرد که!از اون رباطها تو ایران نیست!!!؟؟؟؟
پاسخ:ای بابا چرا هست خوبشم هست مگه باید اخبار نشون بده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

|